Pagina's

maandag 8 december 2014

Snow kisses!!


Challenge #75: Alles behalve vierkant

De prijs voor de random winnaar wordt aangeboden door 't Scrap-Ateljeetje en betreft onderstaande prachtige stans! Elly, hartelijk bedankt voor deze prijs! Ook kiezen wij als designteam een top 3. 

 

Deze challenge wordt verzorgd door de dames van Team Edwin samen met onze gastdesginers  Charlotte Albrektsson, Britt Christofferson en Rosa Blomsma!

++++++++++++++++++++++++++++++++++++



Hieronder kunnen jullie mijn voorbeeld zien.

Ik heb hiervoor zelf een schudbol model voor getekend en uitgeknipt.  Maar een schudbol moet natuurlijk ook wel echt kunnen schudden toch? dus heb ik er gelijk ook een schudkaart van gemaakt met sneeuw erin.
Ik heb de skie tilda uit de waiting for christmas collectie hier voor gebruikt, dat vind ik er wel zo goed bij passen.
Het papier wat ik gebruikt heb is van Noor design. Een prachtig winters blokje is dat. De bloemen en de ijspegelrand heb ik eerst met ijskristallen bewerkt. De tekst is van dutch doobadoo . De ski's heb ik met een stans van marianne design gemaakt. Nog wat ijssterren erbij en wat bloemen.

Je kunt je creatie inleveren tot en met donderdag 18 december 15.00 uur.


2 opmerkingen:

  1. Een schitterende kaart Margreet. Super mooi gemaakt met mooie details. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart.Leuk zo'n schud bol.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie even langs geweest zijn en bedankt voor je reactie.

Liefs Margreet