Pagina's

zaterdag 13 december 2014

It was the night before Christmas...


Challenge #76: Kerst Criss Cross kaart

De prijs voor de random winnaar wordt aangeboden door Live and Love Crafts en betreft een waardebon van maar liefst 10 Pond vrij te besteden in de (web)winkel. Dank je wel Sandra voor deze prachtige prijs! Daarnaast kiezen wij als designteam een top 3.

 

 Deze challenge wordt verzorgd door de dames van Team Edwin samen met de getalenteerde gastdesigners Charlotte Albrektsson, Britt Christofferson en Rosa Blomsma! !

++++++++++++++++++++++++++++++++++++


Hieronder mijn voorbeeld voor deze wedstrijd

Deze keer heb ik een criss cross easel kaart gemaakt. Op de kaart binnenin heb ik de tekststempel en een deel van Santa on christmas eve uit 2009 gemaskerd. Op de voorkant heb ik Tilda with christmas presents uit 2008 gebruikt.


Het papier is van Maja- Vintage winter.  Bovenaan de de kaart heb ik een rand van noor design gebruikt. Je kan het op deze foto's niet zien maar achter de kerstboom heb ik nog een poinsettia met een magnolia doohichey en wat takjes van magnolia geplakt. Onderaan bij tilda dr voeten zie je net nog een klein stukje van de kerstballen van noordesign. De tekst voor op het hokje is van lotv die ik op kraft heb gestempeld met versamark en wit embossing poeder. De kerstboom is met een stans van memorybox gemaakt. Die heb ik gewoon een aantal keer gestanst en tegen elkaar gplakt. De doosjes heb ik zelf gemaakt.



Je kunt je creatie inleveren tot en met donderdag 25 december om 15.00 uur
You can enter your creation until Thursday 25 December 15.00 hours CET (Amsterdam)

Lees de regels goed door voordat je een kaart plaatst.
Please read the rules before you enter your card.

2 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart Margreet.Mooi gedaan met de cadeautjes.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi gemaakt Margreet!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie even langs geweest zijn en bedankt voor je reactie.

Liefs Margreet