Pagina's

dinsdag 1 december 2009

Weekendje weg

We zijn afgelopen weekend lekker even er tussenuit geweest. We hadden dit jaar nog geen echte vakantie gehad dus hier hebben we ook echt naar uit gekeken. Mn schoonmoeder is hier op t dorp komen wonen dus alle vrije dagen die we hadden zijn aan de verhuizing en de voorbereidingen daarvan opgegaan.
Helaas werd manlief vorige week ziek dus we waren eerst al bang dat we niet weg konden maar gelukkig knapte hij al weer op.
Nou t was heerlijk hoor, we zaten in drente in de buurt van Emmen. Zaterdag zijn we naar wat winkeltjes geweest en n beetje rond gereden en sávonds lekker gegourmet met zn 2. Zondag hadden we n lekker relaxdagje. We zijn sávonds laat terug gereden en hebben maandag ook gewoon lekker lui uitgeslapen. Vandaag begon de gewone werkweek weer.

Ik zal zo eens kijken of ik nog een kaartje heb liggen die ik hier nog niet heb laten zien. We zijn druk met challenges bezig voor t cluppie van creative 4 fun dus ik maak wel dingen maar die kan ik nog niet laten zien.

1 opmerking:

  1. hoi margreet, lekker gerelaxt, je kan er weer mooi tegen hihi kom maar op met je kaarten ,ben blij dat je het leuk heb gehad groetjes christa

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie even langs geweest zijn en bedankt voor je reactie.

Liefs Margreet