Pagina's

vrijdag 11 december 2009

Ons kerst huisje


Heerlijk zeg deze tijd van het jaar. Lekker de kerstversiering in huis de kaarsjes weer aan de houtkachel aan. Lekker knus vind ik dat.
Wij hebben maar een heel klein huisje dus daar past ook maar n klein boompje in he. Ik had eerst n grotere boom maar dat was altijd zo'n verbouwing en dan was er zowat geen ruimte meer in huis dus hebben we op den duur maar t boompje wat van mn moeder geweest is neer gezet. Rond de schouw heb ik takken met besjes liggen en op de hoekjes staan 2 glaasjes met n waxinelichtje erin. Dat staat zo gezellig sávonds.
Van mij zou deze mnd nog wel langer mogen duren hoor......

3 opmerkingen:

  1. hoi margreet
    wat ziet het er gezellig bij jou uit zeg
    heel erg leuk gedaan
    en van mij mag deze maand ook wel langer blijven hihi
    groetjes chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ow dat ziet er heel gezellig uit bij je,ik ben ook dol op deze tijd en het mag van mij ook wel lekker lang lang duren,het huis is weer zo leeg als alle versieringen weer weg zijn,fijn weekend,groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een gezelligheid meis klein maakt vaak knus hoor !!
    ik vind de feestdagen wel heeeel leuk maar die kou dat hoeft van mij niet zo misschien moet ik eens over denken om een winterslaap te houden hihi
    of ik moet effe een poosje bij jou voor het houtkacheltje komen liggen ...

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie even langs geweest zijn en bedankt voor je reactie.

Liefs Margreet