Pagina's

dinsdag 20 januari 2015

Warm winter wishes....

Hallo Allemaal,

Vandaag weer aan mij de taak om jullie een kaartje te laten zien. Ik heb laatst dit winterse kaartje gemaakt voor de winterketting bij ons op de Magnoliaclub. 
Het papier wat ik hiervoor gebruikt is is van maja design- vintage frost. De vorm van de kaart is een go-kreate mal.
Ik vond het ook wel weer eens leuk om een schudkaart te maken. De tekst is van een dutch doobadoo vel. Verder heb ik nog wat kant, bedel, bloemen, besjes en touw enz gebruikt.


4 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart Margreet !
    Superleuk zo'n schudkaart !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Margreet,schitterende kaart is het en.... ik kan het weten want die staat hier op de kast.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt weer schitterend!!! ik ben er helemaal weg van ;-) Die kleuren zijn super en ik ben dol op schudkaarten (ik ben net ook weer met ééntje bezig :D) Liefs!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie even langs geweest zijn en bedankt voor je reactie.

Liefs Margreet