Pagina's

maandag 2 februari 2015

Waxinelichtjes kaart


Challenge #81: Alles mag in kerstsferen

De prijs voor de random winnaar wordt aangeboden door Ge-We Hobby en betreft een waardebon van € 10,00 vrij te besteden in hun (web)winkel. Daarnaast kiezen wij als designteam een top 3. 

Deze kerstchallenge wordt verzorgd door de dames van Team Edwin, samen met onze gastdesigners Henny Chan, Davinia Wood en Beatriz Blazquez Arrabal (aka Beascrapbooking) en zij hebben de onderstaande prachtige creaties gemaakt, waarmee zij jullie graag willen inspireren. 

++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Hieronder zien jullie mijn kaart die ik voor deze challenge heb gemaakt.


Ik heb voor deze challenge de waxinelichtjes kaart gemaakt die de maand januari de challenge was op het noor challengeblog.
Het papier wat ik gebruikt heb is van maja -vintage frost. op de voorkant van de kaart heb ik de cozy tilda gebruikt uit de waiting for christmas collectie.
aan de binnenkant zie je uit dezelfde serie de christmas candle tilda en de little cute tilda. 
ik heb verschillende stansen gebruikt zoals de kerstballen en kaarsen van noor, de takjes en de hobbelpaardjes zijn van magnolia. De ronde mal die je rond het gat ziet van de waxinelichtjes dat is een stans van spelbinder nestabilitie. Verder heb ik nog wat kant, parels, wondgaas, doiley en bloemen gebruikt.

deze kaart wil ik graag mee laten doen aan de noor design challenge



Je kunt je creatie inleveren tot en met zaterdag 28 februari 10.00 uur.

Lees de regels goed door voordat je een kaart plaatst.

2 opmerkingen:

  1. Prachtige cadeau wat je in kerstsfeer hebt gemaakt.Mooi hoe alles bij elkaar past.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In een woord schitterend mooi gemaakt Margreet, mooie kleuren en details. Fijne middag, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie even langs geweest zijn en bedankt voor je reactie.

Liefs Margreet