Pagina's

woensdag 17 december 2014

Merry Christmas ster

Hoi hoi,
Ik heb een tijdje terug mn hokkie weer eens even onder handen genomen en toen kwam ik deze leuke houten sterren weer tegen. Ik heb ze eens gekocht en ze zijn in een doos beland met het idee die ga ik binnenkort eens pimpen. 
Maar ach je kent het wel we zijn inmiddels minstens een jaar of misschien wel 2 jaar verder en ze lagen daar nog steeds te wachten....

Ik heb de ster beplakt met roze maja-design papier uit de vintage frost collectie. Op de kleine sterren heb ik ook wat design papier geplakt. Ik heb met een tekststempel van Magnolia het merry christmas op de kleine sterren gestempeld.
Het plaatje is van een knipvel van Syta. Zij heeft echt zulke prachtige vellen dat het gewoon bijna zonde is om daar in te gaan knippen. Ik heb het plaatje op een frame van noor design geplakt. De engel en de kleine kerstballen onderaan mn bloemen toef zijn ook van noor design.
De dennentakken is met een stans van memorybox gemaakt. Verder nog wat bloemen, een strik en plakparels erop en zo vond ik hem wel af.

Met deze ster wil ik graag mee doen aan de challenge33 bij Hobbyvision- thema plaatje


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat jullie even langs geweest zijn en bedankt voor je reactie.

Liefs Margreet