Pagina's

donderdag 20 oktober 2016

Believe in the magic... and Summertime Lemonade

Hoi hoi,

Hier weer eens wat kaartjes van mij. Afgelopen zaterdag heb ik wat zitten kleuren en gister heb ik het kerstkaartje afgemaakt. Wat zijn de nieuwe magnoliaatjes toch weer schattig he? Het afdrukje komt uit de kit van de nieuwste collectie van Aspen Holidays 2016 
Het papier is van de nieuwste collectie van Maja Design- I wish. Het afdrukje is ingekleurd met Sennelier.

Vorige week heb ik 2 kaartjes gemaakt met afdrukjes die ik eerder al eens ingekleurd had.
Ik heb deze afdrukjes gemaskerd en ook al zit ik nu meer met mn hoofd in de herfst en kersttijd enz ik vond het toch zonde om deze afdrukjes te laten liggen.
Het papier wat ik gebruikt heb is van Maja Design- Crush en Maja Design- Summertime. Ik moet toch maar eens kijken of ik iets anders kan proberen met mn foto's. Ik gebruik tegenwoordig de camera van mn telefoon maar ik vind het toch wel flets overkomen. Helaas is mn fototoestel al een oudje en als ik 1 foto gemaakt heb gaat hij gelijk uit zo slecht is mn batterij. Ik hoop dat ik binnenkort een betere oplossing heb voor mn foto's.



8 opmerkingen:

  1. Mooie serie kaarten met die magnolia's.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb eens even op mijn gemakkie van je prachtige kaarten zitten genieten Margreet, wat zijn het stuk voor stuk plaatjes om te zien zeg.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaarten maak je , ik heb even op je blog rondkeken en ben je gaan volgen
    Ik zou je graag uit willen nodigen om ook eens een kijkje bij mij te nemen en misschien wil je mij ook volgen?
    Lieve groetjes Corry

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie even langs geweest zijn en bedankt voor je reactie.

Liefs Margreet