Pagina's

dinsdag 4 februari 2014

Sterkte kaartje....

Hallo Allemaal,
Vandaag heb ik voor jullie een kaartje die ik laatst voor mn buurtjes heb gemaakt.
Ze hebben helaas hun hond in moeten laten slapen dus ik dacht dan stop ik even een kaartje bij ze in de bus. T is toch altijd heel zwaar om je trouwe vriend/vriendin te moeten missen.

Ik heb voor deze kaart al wat oudere stempeltjes van magnolia gebruikt
uit de 2008 shabby chiq summer serie- rufus. en de background summer. Het papier is van Maja design- vintage spring. De vlinder rand is van tim holtz en het ovaal heb ik met een nestabilitie gemaakt en op de floral oval van spellbinder geplakt. De 2 labeltjes zijn van go-kreate met daar de tekst love van magnolia op gestempeld. Het hekje en het parel lint komen bij t scrapateljeetje vandaan en de bloemen komen grootendeels bij woc vandaag die je deels *hier* kan vinden. De vorm van de kaart is ook met een go-kreate mal gemaakt.

1 opmerking:

  1. Komt altijd heel warm over al je een kaartje dan stuurt.Vind het een prachtig kaartje wat je gemaakt hebt.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie even langs geweest zijn en bedankt voor je reactie.

Liefs Margreet