Pagina's

woensdag 20 oktober 2010

Warm holliday wishes


Hoi hoi,
Vorige week hoorde ik een plof op mn mat en daar lag een leuke vlop van Astrid op mn mat met een setje papier en stempel erin. Hier is mijn aandeel van de nieuwe Ollyfant stempels met designpapier. Je kunt het setje *hier* vinden bij Astrid in dr webshop.
Het is een heel leuk pakje met papier en stempel. Er zijn een jongens setje en een meisjes setje van (het jongentje had Cora al gemaakt vorige week te zien op t blog)

Op de voorkant van mn kaartje heb ik het jongentje van een setje van vorig jaar gebruikt, net als de poes die onder de boom ligt te slapen. Ik heb de afdrukjes ingekleurd met copics. Op de voorkant en op de label heb ik een randje gemaakt met de sneeuwster pons van martha stewart. De tekst is een stempel van inkadinkado.



Bedankt weer voor t kijken en de leuke berichtjes die we steeds krijgen.
Groetjes Margreet

3 opmerkingen:

  1. leuke kaart , moet wel ff wennen hoor dat je geen magnolia heb gebruikt hihi, dat wil niet zeggen dat ik deze niet leuk vind of zo ,vind ik juist wel, maar jij bent van de magnolia dus dat mis je meteen hihi , nou heb geprobeerd hoor op dat grove papier, tis wel wennen , fijne is toch mooier ,als de kaart af is laat ik je ff weten xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahaha bedankt hoor meis, ben indd wel van de magnolia's maar af en toe wat anders is ook leuk. K heb ook genoeg andere stempels hoor ;)
    Dat grove is indd wel ff wennen he maar als je eraan gewend bent vind ik dat merk papier wel fijn werken. Ik heb bij miekelotte ook dat merk maar dan wel n stuk gladder zeg maar. Dat moet ik nog ff uitproberen. Ik ben benieuwd wat je voor moois weer gaat maken.
    Liefs Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtig kaartje is dit weer geworden.
    hele mooie afdrukjes
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie even langs geweest zijn en bedankt voor je reactie.

Liefs Margreet