Pagina's

woensdag 3 november 2010

Time to relax


Ik heb deze keer n kaartje gemaakt voor n vriendin van me die op t moment niet zo lekker in dr vel zit.
Er zitten wat maskertjes in en aan de zijknat heb k n proefmonstertje van n luchtje erbij gedaan.
In de binnenkant zit n label waarop staat dat ze bij inlevering van de handdoek in de infraroodsauna mag en als ze wil daarna nog op de crosstrainer (dit vind ze nl heerlijk om ff dr hoofd leeg te maken) en daarna maak ik n lekkere high tea voor haar klaar. Kortom zomaar ff n lekker verwen kaartje.
Ik heb deze keer de afdrukjes met distress ingekleurd. En het papier is van october afternoon.

5 opmerkingen:

  1. Wauwwww Margreet wat mooi gemaakt zeg,
    dat zal je vriendin zeker goed doen.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi margreet, leuk idee zo , ik heb nog steeds mn kerststempels niet binnen snik hoop wel voor de kerst hihi xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat mooi gemaakt en wat een vewennerij voor je vriendin, dat zal ze vast wel waarderen.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schitterende en heerlijke verwenkaatr margeet
    echt geweldig
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ow dit is inderdaad een heerlijke "verwenkaart" Daar zal je vriendin vast van opknappen.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie even langs geweest zijn en bedankt voor je reactie.

Liefs Margreet