Pagina's

dinsdag 9 juni 2015

Wavin hello

Hallo allemaal,
Vandaag heb ik voor jullie een block-kaartje. Dit kaartje was laatst een sol door Chantal gegeven bij ons op de Magnoliaclub. Het was wel leuk om weer eens een keer mee te doen en dit is mijn versie er van. Op dit moment hebben we ook een zomerketting op de Magnoliaclub en daar kon ik deze mooi voor gebruiken.
 Het papier is van authentique, het is al een wat oudere lijn die ik nog steeds had liggen. Tilda with bucket heb ik ingekleurd met sennelier. Ik moet nog veel oefenen hoor, maar ik vind het wel erg leuk om te doen.
 Verder heb ik wat bloemetjes, schelpjes en een klein stukje visnet er op geplakt. De tekst is van Joy crafts en deze heb ik met witte embossing poeder op een stukje kraft gestempeld.
Op de achterkant van het kaartje heb ik met houten lettertjes Fun & Sun geplakt.


1 opmerking:

Leuk dat jullie even langs geweest zijn en bedankt voor je reactie.

Liefs Margreet