Pagina's

maandag 19 mei 2014

Right here waiting for you...

Hallo allemaal,
Deze keer een kaartje die ik een paar weken terug gemaakt heb. Toen ik de kit binnen kreeg ben ik hier gelijk mee aan de slag gegaan. Ik vind de sneaky tilda uit the animal of the year collectie zo'n schatje.
Het papier is van maja design-vintage autumn. 

De vlinder rand is met een stans van tim holtz gemaakt. Ik heb de labeltjes met de love stempel van magnolia bestempeld en een metalen clipje van tim holtz eraan geklemd. Tussen de bloemen zie je ook 2 stukjes filmstrip wat ook weer van tim holtz is. Ik heb een nestabilitie gebruikt onder het afdrukje en daar een stuk parelsnoer om heen gedaan. Dit is ook bij Astrid verkrijgbaar maar het staat niet in de webshop dus vraag er gerust eens naar. Verder heb ik nogal wat bloemen, kant , bedel enz uit eigen voorraad gebruikt.
Ik ben benieuwd wat jullie van dit kaartje vinden.
Groetjes Margreet

3 opmerkingen:

  1. Heel leuk gedaan Margreet.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een beauty van een kaart Margreet. Tilda is zo lief ingekleurd en de bloemetjes en vlindertjes passen er qua kleur perfect bij. Ook de rest van de decoratie is om te watertanden. Ik vind het een schatje...lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend Margreet!!
    Liefs, Diana

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie even langs geweest zijn en bedankt voor je reactie.

Liefs Margreet