Pagina's

maandag 11 februari 2013

Tilda met gietertje

Hallo Allemaal,
Ik zag net dat ik helemaal vergeten ben dit kadozakje te laten zien vorige week. Dus hier op de late avond toch nog een berichtje van mij.
Vorige week dinsdag middag viel deze geweldige nieuwe stempel op mn deurmat en ik wilde daar gelijk iets mee maken.
Ik heb een kadozakje gemaakt waar dus ook wat bloemzaadjes enz in zullen gaan en er kan ook nog een kadobon ofzo bij.
Het zakje is gepimpt met maja papier- life in the country
Ik heb Tilda weer ingekleurd met de copics nrs E000,00,01,93 E43,42,YG23 B97,95,93 YG67.63,61 C5,3,2,1,00 YG 97.95,93 B0000,000

Met wat stempels van eline's huis heb ik de postcard gemaakt en het er ook nog wat doohickeys op gebruikt. De grote wolk is van magnolia en de kleine wolkjes zijn van memorybox. De bloemen en de bedel zijn uit eigen voorraad.
Ik ben benieuwd wat jullie van haar vinden. Iedereen nog bedankt voor de leuke reacties op mn vorige post

5 opmerkingen:

Leuk dat jullie even langs geweest zijn en bedankt voor je reactie.

Liefs Margreet