Pagina's

dinsdag 5 juni 2012

Magnolia klok

Hallo allemaal, ik wil jullie vandaag mijn zomerse voorbeeld voor de wedstrijd bij creashop duymelot aan jullie laten zien. Ik heb deze keer een klok gemaakt. Ik had het idee al eens van Monique Lockhorst gezien en vond dit zo gaaf dat ik deze ook graag een keer wilde maken. Ik vind het wel een zomers tafereeltje geworden zo. Ik heb hiervoor de Tilda with butterfly dress uit de serie van butterfly dreams 2011 en Edwin with butterfly ook uit dezelfde serie die op een boomstronk zit uit de autumn serie van 2008 en Tilda picking lilacs uit de Chasing butterfly's serie uit 2009. Ik heb ze ingekleurd met copics maar heb nu de kleurnummers niet bij de hand dus die vul ik later vandaag wel in. De bloemen zijn uit eigen voorraad het papier wat ik gebruikt heb is van de nieuwste serie van Majadesign. Ik heb ook een stans van marianne design gebruikt voor de klimop blaadjes en het hekje is de loveley fence van magnolia. Ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden. Ook wil ik jullie bedanken op de leuke reacties op mn kinderwagen. Ik heb de paarse variant al lang af maar ik vergeet steeds de foto op mn pc te zetten. Dus die foto volgt nog.

7 opmerkingen:

  1. Hi meis, wat is je klok toch een pareltje, een juweeltje... nee.... een hele mooie grote diament!!! Geweldig mooi gemaakt meis! Lieve groetjes, CHantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een pronkstuk Margreet
    heel mooi

    Liefs corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Woooow Margreet wat een schitterende klok heb je gemaakt, er is zoveel moois op te zien, prachtig!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat mooi, deze klok is echt een pronkstuk.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ohh schitterend ! wat een bjoetie van een project. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wowwww margreet wat gaaf zeg!! heb je echt mooi gemaakt xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Waow, wat is die mooi geworden.
    Super zeg :)
    Groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie even langs geweest zijn en bedankt voor je reactie.

Liefs Margreet