Pagina's

dinsdag 13 september 2011

Kadozakje

Hoi hoi,
Hier eindelijk ook weer een berichtje van mij. We hebben weer een grote lekkage gehad in mijn freubelhokkie dus vandaar dat ik niet zoveel kan freubelen op t moment. Alles ligt daar overhoop en we moeten nu eerst nieuwe dakbedekking erop doen eer we weer verder kunnen. (ondertussen is dus ook het dak gaan lekken) Ik had pas geleden toen we de kasten leeg haalden een doos met papieren zakjes appart gelegd en ik kon bij een cardkit die ik had liggen dus kon ik mooi een kadozakje maken. Ik heb er wat afdrujes in gedaan. Het was voor een magnolia liefhebber voor haar verjaardag.
Het papier is van jillibean soup.
Tilda is met copics ingekleurd E50,51,93,43,44,42,41,40 W00,W01 YG0000,00,01,03


Ik kreeg van t weekend de leuke besjes binnen dus daar wil ik van de week nog wat mee maken. Dat zien jullie hier dan wel weer verschijnen.

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kadozakje Margreet !
    Wat erg voor je dat je knutselruimte niet toegankelijk is, hopelijk heb je niet te veel spulletjes die stuk zijn !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuk kadozakje Margreet!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuk kadozakje Margreet!
    Wat erg van je freubelruimte, hoop voor je dat het gauw hersteld is.

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Margreet,
    wat een mooi kadozakje!
    Ik hoop dat je hobbyhokje gauw op orde is zodat je er weer heerlijk gebruik van kunt maken.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie even langs geweest zijn en bedankt voor je reactie.

Liefs Margreet