Pagina's

woensdag 13 oktober 2010

herfst kaartje

Dit kaartje heb ik laatst al een keer gemaakt maar vergeet het steeds op het blog te plaatsen.
Ik heb hier tilda met de boomstam en de grassprietjes gemaskeerd. De volgende keer moet ik even beter opletten dat haar handje op de grond komt ipv er net boven.

Op het moment is het even iets rustiger met kaartjes maken. Ik probeer af en toe wat te doen want ik was laatst met n vriendin met de auto weg en toen hebben we een aanrijding gehad. Er reed een dronken kerel achterop de auto dus daar heb k behoorlijk nekklachten van waar ik weer misselijk van word.
Gelukkig gaat het iedere dag wat beter en het stijve gevoel is ook al bijna weg dus t gaat de goeie kant op.
Ik ben al wel met een nieuw kaartje bezeig maar moet hem nog afmaken dus die zien jullie wel weer verschijnen.

4 opmerkingen:

  1. schitterende kaart margreet
    erg leuk gedaan.
    en beterschap met je nek;)
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Margreet ,,o lekker is dat zo`n dronken vent bah die moeten ze gelijk van de weg afhalen
    beterschap met je nek meis daar zul je nog een poos last van hebben
    ik heb het namelijk ook eens gehad
    geen dronken kerel maar een kerel met erg veel haast
    je kaartje is harstikke leuk en wat maakt het uit dat ze het handje iets te hoog heeft is handwerk hoor !!!
    nou beterschap he rustig aan !!
    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dank je wel hoor meiden voor jullie lieve berichtjes

    Liefs Margreet

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie even langs geweest zijn en bedankt voor je reactie.

Liefs Margreet