Pagina's

maandag 6 september 2010

Het resultaat na een workshop van Nicole


Afgelopen zaterdag heb ik bij Tiets thuis een workshop gedaan van Nicole Verkooijen.
Ik keek er al lang naar uit om dat een keer te doen en ik zou in het najaar ook een keer bij Nicole thuis een workshop gaan doen, maar toen kwam Tiets met het geweldige nieuws dat ze bij haar thuis een workshop zou regelen. Dat was mooi dichtbij voor mij dus heb mezelf gelijk aangemeld.

Ik ben nadat Nicole mij opgehaald had (bedankt lieverd hiervoor) samen met haar naar Den Helder gegaan en het was een erg gezellige dag. Er waren een paar bekende gezichten voor mij waaronder oa Christa. Eerst kregen we allemaal n bakkie koffie of thee. Ik had smorgens vroeg al een gewone cake en een banaan noten cake staan bakken dus we hadden n plakje cake bij de koffie. Daarna moesten we allemaal een afdrukje in gaan kleuren. Hieruit kon Nicole zien hoe we kleurden en welk papier enz voor ons geschikt is, want dat verschild nogal van persoon. Tussen de middag hadden we n soepie met lekkere broodjes (super verzorgt hoor Tiets) Daarna nog wat gekleurd enz en toen was de middag al weer voorbij.
Natuurlijk wilde ik thuis gelijk aan de slag met de dingen die we daar geleerd hebben.
Dus ik heb gister heerlijk zitten freubelen. En dit is het resultaat.
Ik heb er express nog geen tekst op gedaan. Dat komt wel als ik de kaart wil gebruiken.


het papier is nog van vorig jaar van 3bugsinarug autumn en de copics die ik gebruikt heb zijn YR24 YR31 YR23 E19 E09 E07 YG63 G94 E31 E33 E35 E43 E41 E42 E40 E44 E57 E37 W02 W0

6 opmerkingen:

  1. wauw margreet wat gaaf zeg , mooi gedaan hoor xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie kaart en wat prachtig ingekleurd, mooi ook de achtergrond bij je afdrukje.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nou die ziet er super uit Margreet !! ook het airbrush werk is top !!!

    groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauwwww Margreet,
    Wat een super mooi kaartje en waanzinnig mooi kleurwerk.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dear Margreet

    occasionally I landed on your blog and didn't want to go without writing you a word. I very like the artwork you do and am sure to take a look again from time to time.

    By the way, right now I have a Candy to give away, if you like try your luck; http://creawitch.blogspot.com/2010/08/birthday-candy.html

    Love from Karina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank je wel hoor meiden voor jullie lieve complimenten. Ik krijg er steeds meer lol in.

    Karina thanks for your visit and i will visit your blog soon

    Liefs Margreet

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie even langs geweest zijn en bedankt voor je reactie.

Liefs Margreet