Pagina's

zondag 28 februari 2010

Leuk nieuwtje

Zo het is al weer even geleden dat ik wat geplaatst heb. Begin van de mnd heb ik het druk gehad en ben net weer opgeknapt van een griepje.

Afgelopen donderdag heb ik van Astrid van Creashop Duymelot te horen gekregen dat ik uitgekozen ben als 1 van de nieuwe designteam members.
Ik had dit echt nooit verwacht. Vind t zo leuk.
Ik hoop dat jullie daar mn kaartjes ook komen bekijken. Het is een leuk blog en er worden hele leuke dingen op geplaatst door alle meiden van het team.

3 opmerkingen:

  1. Hey wat leuk Margreet Gefeliciteerd!!!!
    super leuk voor je....heel veel Succes. En natuurlijk hou ik dat blog ook in de gaten
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super gefeliciteerd, had het idd gelezen!!
    Ik kijk daar regelmatig tot altijd dus kom maar op met je kaarten hihi....
    Veel plezier ermee.

    Groetjes marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel hoor meiden. Ik ben er erg blij mee.
    Mn 1e voorbeeld staat er op Marianne.
    Liefs Margreet

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie even langs geweest zijn en bedankt voor je reactie.

Liefs Margreet