Pagina's

donderdag 17 september 2009

Een parel huwelijk


Ik moest voor een kennisje een kaart maken omdat haar ouders dit weekend 30 jaar getrouwd zijn. Ik heb t opgezocht en t schijnt dat dat een parel ook wel parel huwelijk is.


Op de voorkant van de kaart heb ik een pin met een parel verwerkt, ik dacht dat is wel toepasselijk zo.

De pin heb ik een keer gekocht. De roosjes, blaadjes, spacer en charm (die je helaas niet zo goed zie boven het gedichtje) komen uit mn eigen winkeltje. Het papier is uit een cardkit die we rond valentijn kregen. De labeltjes in de kaart daar staan de namen van alle kinderen met aanhang en kleinkinderen op.

8 opmerkingen:

  1. Wauwwwwie Margreet
    Wat een super mooi kaartje
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sodemieters die is super mooi !!leuk dat parelmoer weer wat geleerd ik wist het niet hoor
    xxx Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank jullie wel hoor voor jullie complimenten.
    Ik wist t zelf ook niet hoor Cora ik heb t even opgezocht ;)

    liefs Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat prachtig!!!!

    Bedankt om mee te doen aan zmijn 'summer candy'! Veel geluk!

    Saskia :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dank je wel Saskia en we zullen t zien, t is nog maar een paar dagen. :)

    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooie kaart , zezullen er heel blij
    mee zijn .

    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow helemaal geweldig,zullen ze prachtig vinden,groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dank je wel Jenny en Joke, ze vertelde me dat dr ouders erg blij waren met zo'n mooie kaart ;)

    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie even langs geweest zijn en bedankt voor je reactie.

Liefs Margreet