Pagina's

dinsdag 5 november 2013

Kerstbal workshop

Hallo allemaal,
Afgelopen zondag ben ik samen met Chantal en nog een hobby vriendin van ons (marga) naar Raalte geweest voor de workshop die chantal daar verzorgde bij Creashop Duymelot in de winkel.
Het was heel erg gezellig en een hele leuke workshop.
Hieronder laat ik jullie mijn uitwerking van de mdf kerstbal van lets get bizee zien.

Het papier is van pion en de tilda komt uit de nieuwste winter collectie.
We hebben tilda- show the way ingekleurd met copic markers het haar en huid is naar wat je zelf prettig vind om te gebruiken en de kleding zijn de nr: YG91,BG90, W0, BG70, W3, W1 en W0
Het rozenkant is ook bij Astrid in de winkel verkrijgbaar vraag er gerust even naar. De bloemen kan je voor een deel hier vinden. De ster is met een nestabilitie stans gemaakt. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

4 opmerkingen:

  1. Ik vind het een plaatje om te zien Margreet.Mooi die zachte kleur groen van haar pakje en dat die kleur terugkomt in de mooie bloementoef.Een heel mooi en leuk project...lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waaw wat ontzettend knap Margreet !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauwww wat een super mooi kaartje weer Margreet

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Margreet,Wat een super mooie kerstbal heb je gemaakt heel mooi bewerkt.Ik was rond gaan neuzen en heb je blog gevonden had je leren kennen op de magnoliaclubdag.Die kei gezellig was.Heb op je blogje rond gekeken mooie creaties maak jij.En je hebt er weer een volger bij.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie even langs geweest zijn en bedankt voor je reactie.

Liefs Margreet