Pagina's

zaterdag 11 mei 2013

merry christmas



Goeie morgen allemaal,
Hier is vandaag weer tijd voor een nieuwe challenge op het blog van Time for Magnolia challenge.
Deze week is de opdracht om een kerstkaart met vleugels te maken.
Hieronder kunnen jullie mijn voorbeeldje zien.
 
 
 
 
Ik heb hiervoor weer eens een keer magnolia papier voor gebruikt. De mal is en XXL go-kreate mal. De tilda met de hangende ster heb ik natuurlijk weer ingekleurd met copic markers: E000,00,01,93 E27,25,23,21 E87,84,y26 R59,39,37 BG96,93,90
De bloemen komen bij woc vandaan en de swirl is de hulsttak van memorybox

Challenge nr 13 loopt momenteel ook nog dus heb je nog tijd over om een kaartje te maken met het thema: Moederdag creatie Doe dan vooral gezellig mee en maak kans op de prachtige prijs van een kadobon ter waarde van 15,00 te besteden bij Harlekino

7 opmerkingen:

  1. Wat heb je dat weer prachtig gemaakt Margreet!
    Fijn weekend.
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat prachtig gemaakt Margreet.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Margreet!

    Liefs, Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje meis het is weer n plaatje!

    Liefs van Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Magreet, kwam je blog tegen via je vriendin Marga.
    Jeetje wat een juweeltjes zie ik hier allemaal. Hier wil ik meer van zien. Dus volger van je geworden. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is weer fantastisch en die vleugels er zoooo bij! Wat een topidee ! xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie even langs geweest zijn en bedankt voor je reactie.

Liefs Margreet