Pagina's

woensdag 20 maart 2013

Slow much love...

Hoi hoi,
Vandaag mag ik aan jullie 1 van de allernieuwste Wee-stamps laten zien.
Vandaag is dus ook de release van deze stempel bij zowel whimpsy stamps en in de webshop van Weestamps.
Deze stempel heet Love you slow much, is t geen schatje.

Het papier wat ik gebruikt heb is van my minds eye- everyday flair. Ik heb de afbeelding ingekleurd met de copics nrs: E000,00,01,93 E43,42,30,Y23 Y38,35,32 R83,81 B14,00 B16,14,12 E77,74,71,70 W2,1,0 B0000,000 YG97,95,93
Aan de zijkant heb ik de vlinder stans van tim holtz gebruikt. Het stukje hek is van magnolia en de swirl is van cheery lynn. Onder het afdrukje zie je een noor design mal zitten. De houten vlinders komen van xenos vandaan en de bloemen en bedel zijn uit eigen voorraad.
Morgen kom ik weer terug met nog een nieuwe stempel van weestamps.
Ik ben benieuwd wat jullie van deze vinden.

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje heb je gemaakt en zo mooi ingekleurd.

    groetjes
    Folkje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooo, wat een lievie.
    En een prachtig kaartje heb je ermee gemaakt :)
    LG Geesje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje Margreet, heel erg mooi.
    Groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja,
    het is inderdaad een scheetje hoor :-)

    Groetjes,
    Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kaartje
    en een super leuk stempetje
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze is ook super Margreet
    wat zijn ze toch lief die stempels

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie even langs geweest zijn en bedankt voor je reactie.

Liefs Margreet