Pagina's

dinsdag 28 augustus 2012

Hallo Allemaal,


Ik heb deze week een back to school kaart om aan jullie te laten zien.
het is een easel/trapjes kaart geworden.

Ik heb hier voor verschillende oudere stempeltjes gebruikt. Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik kan dus mn briefje niet vinden met mn kleurnummers erop. Ik heb n boekje waar ik dat in schrijf maar daar staat het niet in. Dus of ik ben t vergeten op te schrijven of het staat op een ander briefje.

Het papier is van maja design. En dat kan je *hier* vinden. Ik heb ook nog een doohickey hekje en swirl gebruikt. de bedels zijn van mezelf uit mn eigen shoppie en de bloemen, lint, kant en plakparels zijn uit eigen voorraad.
ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Iedereen nog bedankt voor jullie reacties op mn kaartje van vorige keer.



3 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Margreet!
    Maar wat een werk!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Margreet.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaaaaaaaaaaaaaaa deze kaart is werkelijk fantastisch meis!!!! Echt een super tafereeltje!!! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie even langs geweest zijn en bedankt voor je reactie.

Liefs Margreet