Pagina's

dinsdag 1 maart 2011

teabook

Hallo allemaal,
Ik heb voor deze keer een iets anders dan een kaartje met een magnolia erop. Ik heb afgelopen week dit leuke thee boekje gemaakt.
Ik heb hier voor het prachtige papier van maja design- fika gebruikt. Dit is ook de reden waarom ik er geen stempels bij gebruikt heb omdat ik het papier al van zichzelf zo mooi vind, vind t eigenlijk zonde om het ook nog met stempels te gebruiken.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Ik vind het wel een leuk boekje om kado te geven.Als jullie het patroon ervan willen dan kan je aan de zijkant mn email vinden. Als dit niet lukt laat dan even een reactie hieronder achter met je mail zodat ik je het patroon kan mailen. Het makkelijkste is voor mij als je mij een mailtje stuurt ;)

Natuurlijk wil ik jullie ook nog bedanken voor de leuke reacties op mn vorige bericht.

8 opmerkingen:

  1. Hoi Margreet,

    Helemaal geweldig dat je dit wilt doen, ik wacht rustig af.

    Gr. Anda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr meis
    ik heb je net een mailtje gestuurd
    met mijn blog erbij
    ik doe momenteel ook een dubbele candy
    dus als je zin hebt, doe mee, LOL
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Margreet,
    super dat je het patroon alleen maar perfekt wilt afleveren. Alvast bedankt voor alle tijd en moeite die het je kost om dit voor ons mogelijk te maken!!!
    Groetjes Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Margreet,
    ik vind het patroontje top en je uitwerking is heel leuk maar vind je mailadres niet vrees ik, zal aan mij liggen :)
    Zou je het me willen doormailen naar margo_laeremans@hotmail.com ?
    Alvast bedankt !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Margreet,
    Wat een leuk idee zeg!! Zou je het patroontje ook naar mij willen mailen? p.manenschijn@knid.nl
    Alvast heel erg bedankt!
    Gr. Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Margreet,
    Erg leuk boekje heb je gemaakt.
    Ik zou graag het patroontje van je willen hebben.
    ankelineb@hotmail.com

    Vriendelijke groetjes,
    Ankeline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi boek he je gemaakt zou ik ook het patroontje ook mogen
    pieterenmaaike@knid.nl

    Alvast bedankt Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oo wat leuk ! dat is inderdaad een leuk kado :D... Ik denk Juffe dag :D

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie even langs geweest zijn en bedankt voor je reactie.

Liefs Margreet