Pagina's

dinsdag 16 november 2010

3 Kaartjes

Hoi hoi,
Ik heb deze keer weer 3 eenvoudige kaartjes gemaakt. Deze keer met het lieve beertje van lily of the valley en het schattige sneeuwpop koppeltje van penny johnson van stampavie. Alle 3 natuurlijk *hier* te bestellen.

De kaartjes met het beertje is gemaakt met papier van Basic Grey- Jovial. Ik heb het ingekleurd met copics. Ik heb op het beertje in de sneeuwkaartje een sneeuwmarker gebruikt.

Het sneeuwpop label kaartje is gemaakt met papier van bo bunny-winterjoy. Ook deze heb ik gekleurd met copics en ik heb op de grond wat fun flock gebruikt als sneeuw.

Als jullie de nummers willen weten die ik gebruikt heb dan moet je maar even een seintje geven want ik kan het briefje even niet vinden waar ik het op had gezet.
Bedankt weer voor t kijken en een hele fijne dag verder. Tot de volgende keer…

5 opmerkingen:

  1. ziet er weer super uit, en hoe rijd de auto xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige kaarten heb je weer gemaakt.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schitterende kaarten margreet
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Margreet, gave kaartjes heb je gemaakt. Mag ik vragen wat voor sneeuwmarker je op het tweede kaartje hebt gebruikt?
    Liefs Carin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. allemaal weer bedankt voor jullie reacties.
    Carin ik heb die marker een keer bij carla vandaan in de cardkit gekregen het is de snow marker van marvy

    Groetjes margreet

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie even langs geweest zijn en bedankt voor je reactie.

Liefs Margreet