Pagina's

zaterdag 10 april 2010

Award!

Ik zie nu net pas dat ik van 2 hele lieve bloggers n award heb gekregen. Bedankt hoor Nonna en Anita voor deze mooie award.

Het is de bedoeling dat ik nu 10 dingen over mezelf zal vertellen.
1 Ik ben net n week geleden 38 geworden.
2 Ben nu 4 jaar getrouwd met Remco
3 Ben verzot op ons hondje Blekkie
4 Ik zit sinds kort in het designteam van creashop duymelot, wat ik erg leuk vind om te doen.
5 Vind t ook n grote eer dat ik samen met nog n paar geweldige meiden ben uitgekozen om in t design team te zitten.
6 Ik heb onderhand wel n stempelverslaving.
7 Ik heb alleen al van magnolia nu 240 stempels.
8 mn hobby's zijn kaartjes maken, mn pjuttertje, lezen, filmpje kijken, kokkerellen en vooral lekker ouwe nelen met vrienden.
9 Ik heel blij ben met n paar ontzettend lieve vriendinnen omdat ze me oa tot n grote steun zijn.
10 Vooral met deze mega grote stap die ik nu ga zetten en daar nog niet teveel over los kan laten, maar wel n hint kan geven en dat is dat ik ervoor ga om heel veel kilo's af te vallen.

Ik vind t erg moeilijk om mensen uit te kiezen waar ik deze award aan door wil geven. Ik vind t steeds weer geweldig dat jullie iedere keer van die lieve berichtjes plaatsen als ik weer n nieuw kaartje heb geplaatst. Dus ik geef deze award gewoon door aan jullie allemaal die mn blog bezoeken.
Veel plezier ermee en zet m vooral op je eigen blog!

fijn weekend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat jullie even langs geweest zijn en bedankt voor je reactie.

Liefs Margreet